Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zwembadonderhoud.

  • Ruud

    Goedeavond,

    Wij zoeken in de provincie Utrecht iemand die ons inpandige zwembad wilt onderhouden. Men wilt graag verkopen, maar een goede SERVICE ho maar.

    Ik hoor graag van jullie.

  • Dhr. de Both

    Goedendag,

    Wij hebben onderhoudscontracten lopen door het hele land.

    Wij verkopen natuurlijk graag maar ook service bieden wij graag.

    U moet zich wel beseffen dat wij gezien de afstand Oud-Gastel tot Utrecht niet de goedkoopste kunnen zijn.

    Voor info kijk op onze website www.aperfectpool.nl of bel even met 0165-393913.

    Met vriendelijke groeten,

    Dhr. de Both

    APP A Perfect Pool

    www.aperfectpool.nl

  • Dany van Roekel

    Wekelijksonderhoud is mogelijk, echter een flinke post. Kwartaalonderhoud (met oogpunt op de techniek) voor een binnenbassin is in veelgevallen afdoende, zeker voor een privébassin.

    Indien gewenst kunnen wij een offerte uitbrengen en een conceptonhoudscontract opstellen, uiteraard geheel vrijblijvend.

    In afwachting op een reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Danny van Roekel

    van Roekel spa pool + leisure

    046-4233661

    info@spapoolleisure.nl

    www.spapoolleisure.nl

  • Ruud Attevelt

    Beste Ruud,

    Misschien een beetje laat gezien de datum van het bericht maar ik wil me toch even melden.

    Ons bedrijf is gericht op onderhoud, reparatie en revisie. Wij doen dit voor zowel particulieren als voor bedrijven. In dit werk is zeker net zoveel te doen als in de verkoop, alleen heb je meer klanten nodig.

    Mocht je geïnteresseerd zijn dan mag je altijd contact opnemen met info@atteveltaquaservice.nl.

    Met vriendelijke groet

    Ruud Attevelt