Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zwembadreparatie

  • inge

    Hallo,

    Ik heb een polyester zwembad verzonken in de tuin, nu hebben wij op de hoogte van de inbouwlamp een lekkage zitten.

    Nu hebben wij al van alles geprobeerd zoals speciale kit maar hij blijft leeg lopen.

    Daarom wil ik graag van andere horen of zij iets weten wat hier aan te doen is.

    Je maakt mij erg blij als jullie mij hierbij kunnen helpen.

    Groetjes Inge.

  • jan

    hallo inge,

    Je zou even kunnen kijken of de wartel waardoor je lampenkabel loopt wel aangedraaid zit,en dat er een pakking tussen zit.

    Als dit niet het geval is en de slangentulle ligt onder de lamp dan is dat het probleem.

    vr gr jan

  • Noud Seegers

    Hallo Inge,

    Vandaag hebben wij een scheur gekregen in het zeil van het zwembad……en ik weet niet precies wat te doen.

    Ik vroeg mij af of jij al een oplossing had? en of veel tips hebt gekregen??

    MVG,

    Noud

    06-24755318

  • Job

    Zo, heb je een zwembad in je tuin?

  • Danny van Roekel

    Ik ben het niet helemaal eens met Jan.

    Normaal zit er aan de achterkant van de lamp een slang waar de kabel door loopt. Deze slang loopt samen met de kabel naar een verzameldoos welke boven waterniveau ligt. Maw al zou het water de slang in lekken kan het water nooit weglopen omdat de slang boven niveau uit komt.

    Mochten jullie het lek nog niet gevonden hebben kun je het beste het bad niet meer bijvullen, dus gewoon laten lekken totdat het niet meer veder lekt en daar po[ de waterlijn gaan zoeken.

    Zit er een lekkage in de polyester, bel iemand die polyester kan repareren en laat hem er een nieuw stuk op zetten.

    Succes,

    Groetjes Danny

  • Petiet-vvk

    Goedenavond Inge.

    Is de lekkage bij je zwembad nog aanwezig ?

    Wij zijn een polyester bedrijf en kunnen je lekkage evt verhelpen

    Met vr Groeten,

    Petiet-VVK

    Borculo