Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zwembad bouwen in Suriname

  • Badmeester

    Wij besloten drie jaar geleden om naar Suriname te komen.

    Ik zou in de zwembadbouw gaan, want dat is wat ik doe.

    Nu bleek dat niet zo'n slechte zet geweest te zijn omdat ik merk dat iedereen zich aannemer noemt en iedereen zwembaden bouwt, maar zelden is een zwembad gebouwd volgens de regels van de kunst. Soms zie je zwembaden zonder zwembadfilter maar met UV lamp omdat de aannemer beweert dat een zandfilter niet nodig is.

    Ook zie je veel lekkende baden, omdat niet de juiste lijm is gebruikt is of omdat tegels met gewone mortel zijn vastgezet.

    Het heeft me toch drie maanden gekost om mijn zaak op te richten, en een pandje te zoeken. Op de kernkampweg 76b vond ik wat ik zocht: betaalbaar en net naast Deto, een bekende zaak.

    Mijn website heb ik ook in Suriname laten bouwen, en dat ziet er behoorlijk uit. Kijk maar eens naar www.zwembadinsuriname.com. Proficiat Marvin voor het puike werk.

    In januari start ik met mijn eigen poolservice: call the pooldoctor 897 1655. Ik ga een goeie service bieden tegen goeie prijzen.

    Ik hoop dat het me lukt hier in Suriname, want het is en blijft toch een heerlijk land om in te leven.

  • Roteco

    Beste Badmeester,

    Wat een leuke onderneming om dat in suriname te gaan doen.

    Wens je heel veel succes, ik vraag me alleen dan af waar haal je nu de goede (merk) materialen vandaan.

    Misschien kunnen we je eens een leuke folie-aanbieding doen.

  • Vivian Ameerun

    Beste heer Marvin.

    Wat gaat het mijn kosten om een betere wedsite te maken.

    Zie htt;//villa-nickerie.tripod.com

    Groet,

    Vivian Ameerun 07520718